sobota, 12 listopada 2011

Małpowanie!

Widzicie tego gościa??
To nikt inny jak znany i kochany zarabiajka z 18 lvl...
Zawsze przodownikiem stylu i smaku!
Lecz co to się ostatnio stało?
Gorszy dzień?
Brak weny?
ZGAPIŁ MÓJ UBIÓR! 
Sami zobaczcie (chodze tak od dobrych kilku dni, a jak sam jego dobry kolega na czacie mi przyznał, że Konrad chodzi tak od wczoraj czyli 11.11.11r !!!):
I chyba sami przyznacie, że ubiór jest wręcz taki sam!
Absurd! xD
No, ale miło że nawet wysokie lvl'e biorą przykład z ubrania Ash'owego ;pp
PS: Nie dawno dodałem go do znaj więc napewno musiał mnie widzieć, czy dalej będę jego znajomym?? Nie wiem, pewnie mnie usunie za to i  zobaczcie jak się dla was poświęcam!! xDD :P

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sam tylko ze zarabijaka wyglada w nim lepiej -_-"

    OdpowiedzUsuń
  3. MSP: Zarabiajka a może... moviestar zarabiajki -.-
    Apropos nwm, czy to zgapiony strój... wygląda podobnie i tyle ; )

    OdpowiedzUsuń