niedziela, 24 lipca 2011

Buuuu...!!


Oto mój nowy kostium śnieżnego potwora - wydałem na niego 1550$ O.o
Ale było warto! xD
Zastanawia was pewnie po co do cholery jest mi on potrzebny?!
Już wam mówie...wpadłem ostatnio na genialny pomysł do filmu (serialu), który już za niedługo się ukaże i jak już się domyślacie będzie on w śnieżnym klimacie.
Musze jeszcze tylko uzbierac troche kasy na tła :)
Ale to dopiero we Wrześniu, bo jade 27 Lipca na wakacje ,póżniej wracam na tydzień i nie będzie mnie do Września - musze jeszcze dokończyć "Kraine po zmroku..." jeszcze będą dwa albo trzy odcinki.
To na tyle nQ! 

4 komentarze:

  1. Heheh fajny, ale mnie nie przestraszył... Ubierałbym go raczej do chodzenia po parku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aroo... lepiej nie xD
    super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I oco ty kupil ten durny kostium *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiciu chyba jestes juz na tyle duza dziewczynka aby umiec czytac...dalem tego posta abyscie sie dowiedzieli po co mi jest ten kostium - czytaj ze zrozumieniem drogie i jakze glupie dziecko....

    OdpowiedzUsuń