czwartek, 21 lipca 2011

Wywiad z chłopakiem AnanasQ

  Witajta ludziska!
  Dzisiaj specjalnie dla was przygotowałem wywiad z chlopakiem   AnanaseQ 
  Dowiecie się tu jak ją postrzega własny chłopak! :D
  











Me    : Siema. 
Aaron: Yoo.
Me    : Jesteś chłopakiem naszego Ananaska, nie? : D
Aaron: Tak. 
Me    : Udzielisz mi wywiadu o swojej dziewczynie..?
Aaron: No dobraa.
Me    : Więc, czy znasz AnanaseQ z rl?
Aaron: Niee.^^
Me    : Od kiedy na MSP jesteście razem?
Aaron: Jakiś miesiąc.
Me    : Często ze sobą rozmawiacie?
Aaron: Tak średnio, bo często jej nie ma. 
To znaczy jak ja jestem to rzadko ona jest, ale jak ja jestem to piszemy
Me    : Czy zdarzyła się wam kiedyś jakaś kłótnia?
Aaron: Niee.
Me    : Czy boisz się ,że z toba zerwie?
Aaron: Nie boje się ,bo ona mnie lubi.^^D
Me    : Jak to jest być chłopakiem najpopularniejszej dziewczyny na polskim MSP?
Aaron: Fajnie, nie spodziewałem się ,że to mi się przytrafi.
Me    : Wielu użytkowników nigdy nie miało sposobności z nią porozmawiac...Jaka ona jest? 
Aaron: Cudowna, miła i ma poczucie humoru.
Me    : Ostatnio dotarła do mnie plotka, że AnanaseQ jest na wszystkich obrażona...Czy to moze być prawda?
Aaron: Nie wiem, ale raczej nie (ona taka nie jest).
Me    : Wielu chciałoby być jej chłopakiem, co masz do przekazania takim osobom?? 
Aaron: Ze mają się...od niej.
Me    : Czy zdarzały ci się z tego powodu kiedyś nieprzyjemności?
Aaron: Mnóstwo osób chce być moim naj albo dziewczyną, do tych osób mówie jedno...miejsce zajęte!!
Me    : I tak na koniec, jakieś pozdrowionka dla ludzi?? xD
Aaron: Ok...Pozdrawiam was moi parafianie^^D
KONIEC 
Piszcie w komentarzach czy wam się podobało! 

4 komentarze: