czwartek, 21 lipca 2011

Być czy nie być? - oto jest pytanie...xD

Siema...xD
mam temat ,który was być może zaintersuje...Tak myślałem ostatnio o MSP i zacząłem się zastanawiać....
Nowym użytkownikom MSP było łatwiej gdy gra dopiero powstała czy teraz kiedy już wiele osób posiada wysokie lvl? Przedstawie wam tutaj kilka moich rozmyśleń na ten temat...
Ja osobiście jestem zdania ,że łatwiej jest nowicjuszom na MSP teraz. Dlaczego? Mają na swojej drodze do bogactwa, sławy i wysokiego lvl wiele tzn "michałków". Polegają one na tym ,że taki "żółtodziób", który jest 1 raz w rozległym świecie tej gry (xD) może pójść z pomocą do kogoś kto się już tutaj zna (gdy ta gra powstała , sami wiecie że nie było takiej możliwości, poznieważ nikt nie widział oco C'mon). Kolejnym moim dowodem jest na popracie tej tezy jest to iż mogą oni liczyć na pomoc większych lvl'i - w każdym razie często się to zdarza. Nie mówie jednak, że jest to łatwe ale też często są im "rzucane kłody pod nogi" np. są wykorzystywani, nie kiedy mogą spotkać się z wrogością obeznanych juz tutaj tzn "snobów". Jak sami wiecie różne typy rejestrują się tutaj do gry. Lecz troche (troche dużo) wytrwałości, cierpliwości, ciekawości, mądrości, online'ości( chciałem zaszaleć z końcowką -ości xD ), a uda wam się dojść daleko...
W tym temacie byłoby już na tyle... :3 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz